19/11

Deppen ifrån igår är nästan borta men peppen är kvar. Nu har jag massa nya saker att peppa över också, utgång med bästa ressällskapet på lördag, gratisvisning av vampyrfilm med David Bowie på Hallongrottan på söndag och till i morgon måste jag hitta någon att gå ut och dricka vin med av den fantastiska anledningen att en kille jag gillar undrade om vi skulle mötas upp senare på kvällen.
Maten firar nu elva dagar! Men jag har haft jättesvårt att äta både idag och igår, har mått illa vid tanken på det. Idag slutade det med att jag satt och åt bregott med fingret, äckligt så in i helvete men det enda jag av någon outgrundlig anledning kunde få i mig. Så även om det gav väldigt mycket flashbacks av hetsätande så var det inte så idag alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0