20/11

Varit vaken i sisådär fyra timmar. Ätit ca 100 kalorier. Oh the joy. Jag tror verkligen inte att det är psykiskt för jag försöker äta, dricker chaite med sojamjölk och honung istället för vatten och sitter nu och kämpar med ett äpple. Men jag mår illa av bara tanken. Undviker att äta lunch med klassen för jag pallar inte lukten av mat ens en gång. Känslan påminner mig om veckorna runt min födelsedag i somras då jag precis fått veta att mitt ex träffat en annan, och jag trodde fortfarande att jag var kär i honom då. Då låg jag i två veckor och bara grät och kunde inte äta alls. Varje gång jag försökte så fick jag en bild av de två tillsammans och mig sittandes här ensam och ätande. Bilderna gjorde mig illamående och jag kunde knappt få i mig nåt alls. Men den här gången har jag inget att vara ledsen över, så jag fattar ingenting alls. Jag har tusen grejer i skolan och massa annat att göra, har definitivt inte tid att hålla på såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0