4/11

Vaknade av att jag grät och har fortsatt på det spåret hela dagen. Vet inte ens varför, jag bara gråter. Var också helt övertygad om att jag gått upp åtta kilo sen jag senast vägde mig, inte på det sättet jag brukar tänka när hjärnan ändå nånstans vet att det är fel och bara ångest, utan jag var helt övertygad om att det var så. Så låg jag och grät över det någon timme innan jag släpade mig till vågen och insåg att jag inte gått upp nåt alls.

Så idag har varit en total waste of makeup, har inte gjort ett enda skapande gram; inte pluggat inte varit i skolan inte tränat bara gråtit. GAH jag har inte tid med sånt här med tentan om en vecka.

Ska försöka lugna mig nu och planera min mammas överraskningsfest, hon fyller 60 i december.

Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas det är bättre nu iaf..! Kan ju bara varit att din kropp behövde bearbeta all stress du byggt upp av att äta mer för att kunna motverka hetsätningarna? Sista droppen som får glaset att rinna över, typ?

2009-11-04 @ 23:03:44
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0