Back in black

Kom hem ifrån London igårkväll och har befunnit mig i nåt sorts känslomässigt kaos sen dess. Mest av allt lycklig för att jag hade så fruktansvärt kul. Kan nog ha varit årets bästa grej, fem fantastiska människor i en underbar stad och det känns som att jag har ägnat hela resan åt att ligga på golvet och skratta ihjäl mig. Mest av allt har jag kännt mig trygg på ett sätt jag inte är van vid, trygg och lycklig. Jag önskar att varje dag var som de senaste fyra.
Men som alltid blir det någon sorts emotionell baksmälla efteråt, jag känner mig ledsen och helt förlamad över att vara tillbaka i vardagen med all stress. Jag vill verkligen inte, har noll motivation att göra nåt alls.

Men en sak att vara väldigt pepp över: i tio dagar har jag klarat maten finfint. Det är längre än på länge, nu siktar jag på två veckor.

Nu ska jag försöka ta med mig allt det positiva jag har upplevt i helgen och göra om det till kraft, inte låta saknaden ta över istället. Titta på bilder som gör mig lycklig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0