Bebis

I förrgår kom jag på att jag inte haft mens på sex veckor. Nog för att jag har oregelbunden mens men sex veckor är tillräckligt för att göra till och med mig paranoid. Så jag ägnade en dag åt att föreställa mig ett litet elakt barn i min mage. Det värsta var att tänka på samtalet med vem man nu pratar med när man vill ta ett piller och sluta vara gravid. "Vem är pappan?" "Eehh, det är antingen mitt ex eller hans kompis"

HAHAHAHA! Hur bra låter det? Killen jag gillade väldigt mycket för ett tag sen är alltså en kompis till mitt ex, och nu ska de tydligen dela lägenhet i vår. Prefekt, jag kanske ska presentera dem för andra jag har legat med och så kan alla bo i ett stort hus tillsammans? Väldigt praktiskt.

Hur som, tillbaka till graviditetsparanoian. Jag köpte ett test i mataffären och kissade på det (och på min hand) och ägnade fem ångestfyllda minuter åt att stirra på ett litet blått streck. Men det blev inte två streck = inget elakt foster i magen. Tack så mycket. Borde ligga med någon för att fira kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0