haha!

Dagens, veckans, månadens roligaste: en tjej från min högstadieklass är med i Paradise Hotel. HAHAHAHAHAHA-HAHAHAHAHA! Nu måste man ju nästan titta. Eller nej ändå. Jag var så avundsjuk på den tjejen, snyggast i klassen och tusen vänner och killar. Hon var trevlig när man pratade med bara henne men så fort hennes vänner dök upp blev hon vassa blickar och hårda ord. Skulle vilja säga till femtonåriga jag att livet inte alltid blir som man tänkt sig. Missförstå mig inte, jag ser inte ner på henne för att hon vill vara med på tv även om jag inte förstår det själv, men det är verkligen inte vad jag skulle vilja göra. Så jag skulle vilja säga till femtonåriga jag att det kommer att komma en dag när du är väldigt glad att du är dig själv och inte hon, oavsett hur vacker hon var i nian.


Kommentarer
Postat av: ebba

Hehe så sant så sant! Jag fattar PRECIS vad du menar - nej man är inte "misslyckad och dömd resten av livet" bara för att man är med i en dokusåpa, titta tex Gynning - hennes liv har fallit ut väldigt väl tack vare hennes medverkan. MEN att söka in till dokusåpa är något av ett tecken "jag gör detta för det är min enda chans att bli någon/något"... Och misslyckas man blir man bara en c-kändis alla skrattar åt, och ingen arbetsgivare kan ta en seriöst efteråt... (tyvärr? men sant...?)

2009-11-10 @ 13:30:51
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Emmie

Personligen mår jag illa av att se deltagarna och hur dom beter sej,Verkar så otroligt desperata att verka coola,fast dom bara ger ett superpatetiskt intryck.Paradise Hotel går fetbort!

2009-11-24 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0