Helgen!

TVÅ VECKOR! Jag har klarat maten i två veckor och jag är så jävla stolt. Tror jag berättade det för alla jag såg på fyllan. Men hur som, detta har inte hänt på hur länge som helst och jag vågar säga att det är första gången sen jag var tolv år gammal som jag klarat maten och mått bra med hur jag ser ut. Helt fantastiskt vad lycklig jag är just nu. Nu satsar vi på en månad, då får jag tatuera mig har jag bestämt.

Inte för att det är så svårt att klara maten när man har så kul som jag har haft den senaste tiden (eller kanske är det det bra ätandet som har gjort allt kul?). Helgen var bland de bästa någonsin, en relativt lugn utekväll på fredagen följdes av plugg under lördagen. På kvällen begav jag mig till en kompis och spelade frågesportsspel på playstation med diverse andra människor och drack drinkar. Sen mötte vi upp lite fler och gick till Strand och dansade sönder oss själva och sen hem till mig för efterfest som slutade vid sju på morgonen. Vodkashots klockan sex är en underbart bra idé. Efterfesten slutade knappast alls för mig för en kille som jag lärde känna för nån vecka sen stannade kvar och kramade mig hela dagen. Helt underbart, vi vägrade gå upp och låg och kramades och såg på hur solen gick upp och sen ner igen. Det var precis vad jag behövde, att bara ligga och prata om våra liv. Jag tror inte att varken han eller jag är inställd på att det ska bli något mer än att vi kommer att fortsätta att vara vänner, dels för att ingen av oss letar efter nåt sånt och dels för att han är ganska mycket äldre än mig. Och just det gjorde det ännu bättre, dagen följdes inte av massa nojja om han kommer att ringa igen eller om saker gick för fort utan det stannade vid att vara en väldigt fin grej.

Till slut släpade vi oss upp och gick för att möta en kompis till mig för att se på filmvisning på Hallongrottan men vi kom för sent, så vi tre gick och åt och bakisgnällde istället. Sen gick jag hem och ramlade in i bakiskoman igen. Gahhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0