200409 och skam

Idag skäms jag så mycket att jag knappt kan skriva om det här.

Jag fick ett tentaresultat på 25 av 30 inte är så dåligt men det är jävligt dåligt när 49 % av alla som skrev fick över 27. Jag har gråtit (när jag kom hem, inte i skolan tack och lov) skrikigt och saker  men mest skäms jag så otroligt. Hur kunde jag hur kunde jag hur kunde jag? Att vara smart är min grund, det enda jag vågar tro på och så händer detta. Då faller allting. Alla kommer att se ner på mig, allting rasar jag har inte rätt att finnas till för mitt enda berättigande försvann i stunden då jag såg resultatet.
Jag vet inte varför slutsatsen jag skrev dåligt = alla kommer att hata mig är så klar men det är den och herregud jag kan inte andas. Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0