Ja den är rosa



En ny älskling är på väg hem till mig, har ju varit utan i över en månad nu så klarade inte av abstinensen längre. Söt som socker och vass tror jag med.



Igår köpte jag den här med. Pengarna rullar på lönehelgen men så ska det vara. Hur som helst är den fantastisk, ser tusen ggr bättre ut på än den gör här. Jag hade den när jag träffade en kompis och drack vin igårkväll och fick tre komplimanger ifrån okända människor. SCORE!
Synd att den finns i vartenda skyltfönster men det får man ta när den är så här äckligt fin. Ifrån Indiska ska jag säga med, har inte riktigt hängt med men nu har de ju börjat sälja massa snygga kläder. När hände detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0