Skit på er ångestkackerlackor



NEJ NU FAN ÄR DET SLUT PÅ SKITEN!

Nu orkar jag inte deppa ner mig mera. De två senaste veckorna har varit skit och ångest och mer skit. Nu får det vara slut. Idag har jag tränat och gnällt men i morgon ska jag vara glad igen. Solen skiner och snart är det valborg. Då ska jag åka till Uppsala, dricka vin i gräset och träffa en väldigt fin människa och hennes fina vänner. Jag ska ha en svart klänning som gör mig snygg och lockar i håret. Klackar som gräver ned sig gräsmattan och så ska vi fnissa åt allt och ingenting. Sen ska jag hitta en pojke att pussa på och jag ska komma ihåg att andra fortfarande kan tycka om mig. Aldrig ska vi ses mer utan jag ska dansa hem på mina klackar och ha picknick i Vanadislunden med andra fina vänner. Inga gamla äckliga ätstörningsmonster eller ångestkryp eller expojkvänner som kallar mig elak kan ändra på det för syns ni inte finns ni inte och jag placerar er i min döda vinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0