Tentan och vin

Så blev man dålig på att skriva ibland. Men så kan det gå.

I måndags hade jag tenta och det gick jättebra. Säkert kommer alla småfel att upptäckas senare men  nu känns det finemang. Kanske blir det ett A när allt kommer omkring.
Efter tentan gick vi och drack väldiga mängder öl (klockan var alltså två på eftermiddagen) och gjorde det ena och det andra tills jag åkte hem vid tre på natten. Nästan hela klassen var med och det är väldigt roligt att ha hamnat i en klass med sådan bra sammanhållning, det brukar man ju inte få på universitetet.
Dagen efter var en av de värsta bakfyllorna jag någonsin haft, antagligen för att jag totalt glömt att äta hela dagen innan. Kände mig som Arne Anka, varje steg sände ilningar av smärta upp i huvudet. Men det gick det med.
Hur som, otroligt rolig kväll. Fast min kamera försvann, hur den nu kan göra det i en lägenhet på fyrtio kvadrat. Men men kanske den kommer fram någon dag när hon som bor där orkat städa upp röran vi fixade till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0