Länge sen nu

Veckan har varit plugg-koma och vin. Hamnade på karaoke i fredags vilket var sådär intressant, en av tjejerna som var med är en sjukt bra sångerska så det sänkte moralen. Men men kul ändå, fast bakisångest ändå. Handlar väl mest om att jag måste inse att folk inte bryr sig så jävla mycket om vad andra gör, speciellt när man är full. Ändå kan jag sitta och överanalysera ordval och gester jag gjorde under kvällen. Blir smått galen.
Blev blixtförälskad också, vi snackade en timme och jag har tänkt på honom hela helgen. Fick inget nr för meningen var att vi skulle ses senare, båda våra gäng skulle till Berns men vi ändrade oss så det blev inget. GAH han var så sjukt söt, precis min typ. Jobbigt också att han var min kompis bästa kompis systers kompis, inte som att man kommer att stöta på honom på nästa hemmafest precis. Om jag inte tar mod till mig och försöker snoka lite, men frågan är om jag vågar. Feg feg feg.
Idag har varit värdelös. mest mat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0