Dagen



Igår var jag ute och drack vin med en av mina bästa vänner, han gillar rött och jag vitt så vi kompromissade med rosé. Idag var riktigt äckligt opepp, jag var hemma och gjorde ingenting och hade klibbande ångest, ångest som inte blir helt överväldigande utan bara finns där i bakgrunden som ett dåligt samvete. Kedjerökte i mitt fönster och mumlade "ångest är bara en känsla, den kan inte skada mig", betraktade min kropp i spegeln och för första gången på en månad verkade den groteskt fet.
Sen blev jag trött på att vara miserabel och ringde mitt ex, åkte in och träffade honom och massa andra utbytesstudenter han hittat under dagen. Så nu är det ett kort stopp hemma innan jag ska hem till en fransman och äta pizza. Pepp.

(nej bilden är ifrån förra veckan, så där ser jag inte ut när jag ska på middag utan när jag dricker absinth på Gärdet)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vackraste flicka. Har inte läst din blogg under sommaren, nu har jag lite att ta igen!



Låter som livet är ganska roligt ändå, bortsett från the odd ångest-dag... hur gick tentorna i våras förresten?

2009-08-20 @ 20:58:36
Postat av: Sofia

Nejmen hej! tentorna gick bra, högsta betyg :D hur var din sommar? kram

2009-08-21 @ 18:39:55
URL: http://valdigtvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0