Gravity

Vet inte om någon ser på So you think you can dance, jag brukar ha på det och städa samtdigt. Hur som hade de för några veckor sen en fantastisk dans på temat beroende. Främst kopplat till droger och liknande men jag kan verkligen relatera till ätstörningar också. Har sett den säkert hundra gånger nu och gråter varje gång. Men den får mig ändå att må bra, paradoxalt nog.
För övrigt var Way out west fantastiskt och jag fick vara med jättebra människor, se fina band som anthony and the johnsons, loney dear och lily allen och dricka massor av vin och äta falafel morgon och kväll. Och tror ni jag blev tjock och ledsen av det eller? Nähä såklart inte. Jag blev bara glad.



Fick en kommentar av Linn som skriver att författaren till boken jag pratar om nedan heter Geneen Roth, tack för det! och för alla fina kommentarer, det känns helt sjukt att få kommentarer i vad som väl egentligen är min dagbok. och väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar So you think you can dance, synd bara att den går så sent på kvällarna.

2009-08-18 @ 21:02:09
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0