Små underbara tecken:

  • I mitt kylskåp ligger ett halvt paket smör. Jag tar lite på knäckebröd och låter resten ligga utan att tänka efter det minsta.
  • I mitt skafferi ligger en påse lösgodis som jag köpte för några dagar sen och sen inte kände för att äta. Igår tog jag en lakrits/hallon döskalle och ville inte ha mer sen
  • Där ligger också 90% choklad som jag tar en liten bit av vissa kvällar och dricker kaffe till
  • Jag har inte vägt mig på morgonen på över en vecka, två gånger har jag ställt mig på vågen mitt på dagen och sen inte tänkt mycket på resultatet. Det ligger nog ungefär still
  • Jag har börjat ha kjolar med skärp i midjan, förut tyckte jag att det markerade min tjocka midja men nu inser jag att det är snyggt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Visst är det härligt! Jag känner likadant, främst är det såå skönt att slippa alla (de allra flesta iaf) tankar på banting, kalorier, hets, kompensation och att låta vikten styra humöret. Ställde upp vågen på vinden för två veckor sedan och jag saknar den inte!

2009-08-20 @ 10:33:58
Postat av: Lillamy

Det låter som du är på god väg...fortsätt så!

2009-08-20 @ 13:35:01
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är helt underbart att läsa! Ha en bra helg fina du!

2009-08-21 @ 15:38:34
Postat av: Linda

Shit vad duktig du är!

2009-08-30 @ 21:42:52
URL: http://frokeneljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0