Tack!

Tack för era kommentarer, det värmer otroligt mycket. Jag har nog lyckats vända saker nu, från fredag och framåt har det gått mycket bättre. Jag har haft en otroligt kul helg, och har inte alls pluggat som jag borde. Men det var det värt. Igår var jag på en fest på Lappis, ett studenhem vid Stockholms Universitet. Det var sjukt kul, mycket mer folk än jag gissat. Jag gick dit med mitt ex och massor av hans vänner, mest andra utbytesstudenter. Där var också några av hans svenska vänner, som han känner igenom en vän till mig. Jag kände verkligen igen en av dem, och det visade sig vara en kille som jag dejtade väldigt kort när vi var sjutton, arton. Så fort vi började prata slutade vi inte och när vi gick och dansade så kysste han mig. Följde med honom hem och det var jävligt bra och vi har inte sagt nåt om att ses igen även om det är stor sannorlikhet att vi gör det eftersom vi hänger med samma människor. Kanske blir han lite förvirrad eftersom jag hänger med mitt ex så mycket, men det finns faktiskt inga känslor kvar där och ingen av oss blir svartsjuk när den andra hittar någon. Hur som helst hoppas jag att vi ses igen, det var ingen fyllegrej och jag kände mig glittrig och lycklig hela kvällen. Det var ett tag sedan jag kände så. (Att det var jäkligt bra sex för att vara med någon jag inte är kär i gör ju inte saker värre.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du mår bättre, hoppas det fortsätter så

2009-08-30 @ 21:46:38
URL: http://frokeneljon.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Heja heja dig! Håll kvar i den lyckokänslan.....visst är det underbart när man känner den. Kramar:)

2009-08-31 @ 21:24:00
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0