Dan för sista dan

Jag ägnade dagen åt att vara sjuk och eländig. Men eftersom jag hade jeans för första gången på sisådär ett halvår tänkte jag att det var  värt ett foto. Börjar inse att det faktiskt ser okej ut när jag har byxor.

 

Sen tänkte jag att man inte är mer pepp än man gör sig så jag svidade om till nyårsklänningen och lekte lite med den. Ny och fin från Beyond Retro, jag älskar.

 

 

Men sen ropade min gamla studentklänning på mig att den ville ut, har ju knappt haft den på fyra, snart fem år. Kanske blir det den i morgon? Den är lite för fancy för en vanlig utekväll så borde väl passa på när jag har chans att ha den. Den frasar så fint när man går.

 

Märks det att jag har en ny fantastisk systemkamera som är väldigt rolig att leka med? Annars är jag miserabel och tycker synd om mig själv: jag är sjuk, pluggar inte som jag borde, bråkar med mitt ex och funderar på att säga upp kontakten, vill mest ha en kram osv osv osv. Nya året måste bli bättre. Mitt enda nyårslöfte är att sluta kräkas och det har jag förberett mig för genom att stå med huvudet i toaletten varje dag den här veckan. Peppen.

 


Kommentarer
Postat av: Varkenoch

Mycket bra nyårslöfte!



Och du, du är väldigt vacker i byxor.



2009-12-31 @ 16:22:18
URL: http://varkenocheller.blogspot.com/
Postat av: Linda

Gud vad söt du är. I den svarta klänningen liknar du Paloma Faith i New York-videon, snygg mao.

Kram

2010-01-02 @ 12:13:32
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0