Lust

Det känns som om jag har våldtagit mig själv.
Jag ville inte ha sex i söndags, kände det när vi hånglat ett tag. Men jag gjorde det ändå, tänkte att det är ju jobbigt att säga nej nu, har man sagt A får man säga B typ. Är ju helt sjukt i huvudet men det var så jag tänkte, vilket har gjort att jag har mått skit hela veckan och får rysningar varje gång jag tänker på killen, som i sin tur absolut inte gjort det minsta fel. Från hans synvinkel var jag på hela tiden och han fattade nog ingenting när jag efteråt betedde mig som om jag ville dö. Att bli tvingad till sex mot sin vilja är våldtäkt men jag gjorde det mot mig själv. Har jag så lite respekt för min egen kropp att jag känner mig tvingad att ge den till vem som helst som vill ha den? Inte helt men nog lutar det lite ditåt.

Pratade med en kompis om det, hon har gjort samma grej flera gånger. Trots att hon egentligen inte njuter av sex så har hon det ändå för att killen vill, vilket såklart gör det ännu svårare att känna nån lust över huvud taget. Vi pratade om att det känns fel att som tjej säga nej eftersom man då blir en sån tjej som inte har någon egen lust och som kräver tio dejter innan hon gör något. Men det är ju helt fel att tänka så, i strävan efter att visa att tjejer har lika mycket lust som killar så glömmer vi att lyssna på oss själva och se om vi verkligen vill.
Får väl bara be om ursäkt till mig själv och lova att aldrig göra det igen.


Kommentarer
Postat av: ebba

:( Bra av dig att inse det efter EN gång, och lova dig själv att aldrig tvinga dig till det igen!



(Jag är en riktig Stepford wife som Alltid ställer upp och tillfredställer mina pojkvänner. Det är sjukt fel, jag vet. Men det känns som att jag "måste" eftersom att jag inte är en snygg tjej och egentligen bara borde vara tacksam över att en kille ens vill röra vid mig. Helt fel jag vet. Och det absolut mest absurda är att jag faktist är för ökad jämställdhet i sammahäller & inom privata relationer och strängare lagstiftning kring sexuella övergrepp och våldtäkt.)

2009-12-03 @ 12:50:29
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0