Vi skiter i det här med killar ett tag?

Efter att ha lyckats med konststycket att helt nykter hångla upp en kompis som jag trodde att jag hade känslor för (tills jag kysste honom och tänkte på någon annan) så känns det som att jag har fått nog för ett litet tag. Att hångla och ligga med random människor har varit jättekul under hösten men nu ger det mig inte så jävla mycket. Okej nu lät det som att jag har gått helt över styr men nä, har strulat med kanske.. fem? Inte mer. Inte för att jag vill ha ett förhållande heller, jag vill bara vara med mig själv och mina vänner.

Hela grejen med min kompis hände i söndags och i måndags vaknade jag med total ångest, sömnbrist och självhat vilket ledde till för lite pluggande och för mycket ätande. Inte bra MEN första dagen det hänt på tre veckor. Så jag förtjänar ändå applåder, och om allt går bra resten av veckan så har jag haft den bästa månaden på i alla fall fem år. Känns jävligt bra.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0