Update

Blir inte så mycket skrivet här för tillfället känner jag. Mest för att jag fortfarande är ledsen och fortfarande inte kan äta och jag känner verkligen inte för att förvandla min blogg till en svältblogg. Även om nu inte-ätandet är så ofrivilligt det går. Känns ironiskt att jag är bättre på att svälta mig nu än jag någonsin varit. Kanske är det just för att det är ofrivilligt.
Idag har jag i alla fall fått i mig både smoothie, riskakor och varma koppen så det blir bättre. I onsdags svimmade jag för första gången i mitt liv och det gjorde mig skiträdd, så kan jag ju inte hålla på. Så nu är det dags att ta i med hårdhandskarna. Orka svälta bort hela sommaren.

Har haft regnfylld dag på stan med vänner jag inte träffat på länge, vänner jag i gymnasiet var helt säker att jag skulle tappa kontakten med dagen efter studenten. Men det har inte skett och tack gud för det.
Regn regn regn, det är Fever Ray väder och ganska mysigt.

Jag kan inte sitta still en sekund, länge sen min lägenhet var så här välstädad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!

Varför kan du inte äta?

2009-07-09 @ 21:51:08
Postat av: Linda

Glömde ju skriva att det var jag som undrade ;)

2009-07-09 @ 21:52:04
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0