A.ha

Vaknade med otrolig mensvärk, nedblodade byxor och humör på minus 30. Saknar mitt ex så att det gör ont (omvändning jag vet) och allt för en sketen kommentar någon gjort på hans facebook. Det fick mig att börja undra om han träffar andra och bara tanken på honom kyssande någon annan är glödheta knivar i magen.

Sen ringde mamma och sa kom till stan och vi hade en jättefin dag och jag fick tre par skor (!!!). Humöret är på väg ner nu nar jag är hemma och fick veta att jag sabbade första tentan så mycket att jag inte har chans på högsta betyget även om jag skrev grynmt på den andre. Men ändå. Bajs.

Bilder av hånglande ex på näthinnan. Trots att jag inte ens vet om han gör sånt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0