Betyg

Vet ni vad?
Jag klarade andra tentan med bara en poäng ifrån full pott.
Fantastiskt kul.

och, jag fick högsta betyg på hela kursen. Betyget jag var så ledsen att jag missade för förra kursen i april, betyget jag inte trodde mig ha en chans på den här gången heller. Jag är så stolt, stolt över att jag bet ihop och kämpade och stolt över att jag klarade det utan att stressa ihjäl mig. Betyget i sig är inte så viktigt och jag hade redan accepterat tanken på ett lägre, men jag kämpade, jag förtjänade det och jag tänker vara så in i helvete stolt över mig själv för att jag nådde hela vägen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!

2009-06-28 @ 21:27:00
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :D

2009-06-29 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0