Bra och dåligt

Första tentan klar! WOHO! Den gick bra tror jag, hoppas det i alla fall. Woo wo wooo o oo

Alltså jag är en sådan idiot ibland. Efter tentan hängde jag runt med några ifrån min klass, och jag inser mer och mer hur idiotiskt jag beter mig.  Ibland ekar minnen ifrån grundskolan och jag är så upptagen med att verka som att jag inte bryr mig, för den händelse att de inte vill ha mig här. Sitter och smsar, kollar på annat osv. Inte hela tiden men då och då när jag känner mig osäker. Jag har svårt att vara avslappnad när jag är med folk jag inte känner så himla bra, jag känner att jag måste ha ett "skäl" för att vara med. När jag åkte hem åkte jag med två killar i min klass och var så upptagen med att känna mig obekväm att jag inte ens registrerade att ena killen dels undrade om jag ville med på en fest i helgen dels om jag ville med på Where the Action is.

När folk frågar sånt blir jag så upptagen med att inte verka för desperat, som om jag hänger på, att jag inte ens verkar glad för inbjudan. JÄVLA IDIOT VARFÖR SKA DU BETE DIG SÅ HÄR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0