Information

Ett telefonsamtal, ytligt prat. Några frågor ifrån mig, rösten lugn fast jag var nervös inför svaret. Träffar han andra, nya, bättre?
Inte andra, en annan. En som han säger det hade kunnat bli seriöst med om han nu inte skulla flytta till Sverige om en månad.
En bomb. Här pratar vi inga knivar vi pratar en jävla spikklubba i magen och jag kan inte andas inte prata bara skaka av gråt. Lägger på med ett viskat hejdå. Smsen jag får ifrån honom är arga, jag har ingen rätt att bli upprörd. "From what I've heard you haven't been to shy around the guys."
En person, en natt. Nog fan känns det fortfarande som en spikklubba när han blivit kär i någon annan. Såklart har jag ingen rätt att gnälla för jag gjorde slut men säg det till spikklubban.
Just detta att han inte sagt något. Jag har viskat in i telefonen att jag saknar honom och han har INTE SAGT NÅGOT.

Nu ska jag till landet och hålla fasad inför släkten. Jag vill sticka ut mina egna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0