Jag lever!

Kära ensiffriga antal läsare (jag älskar er) jag lever jag lever jag lever. Har inget internet bara. Konstigt detdär, i några dagar var det sjukt jobbigt men sen vande jag mig och nu spelar det knappt någon roll. Gör produktiva saker som att städa och sy hattar på kvällarna istället.
Nu blir det regnigt land med mamma, har egentligen ingen lust men hon blir glad och det hände ändå inget intressant i Stockholm över helgen.

Idag fick jag veta vad min före detta älskade pojkvän säger bakom min rygg. Woho. Är det bara jag eller borde inte respekten och förtroendet överleva uppbrottet? Jag skulle aldrig berätta hans hemligheter oavsett om vi är tillsammans eller inte. Tydligen ser han saker annorlunda, är väl lika bra att jag hann dumpa honom innan dårå. Jag vet att han tycker att jag är svag, han kallade mig patetisk många gånger. Men jag är nog den starkare av oss två, för jag behöver inte gå runt och trycka ner mitt ex för att må bättre. Fuck you right back.

(och Y, japp historien om london är sann. Allt här är sant, det enda stället jag är totalt ärlig tror jag. kram)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du är tillbaka, har saknat dina ord och undrat vart du tagit vägen. Antog att det förra inlägget var jobbigt att skriva och då kan man behöva pausa lite. Men så var det ju inte och nu är du tillbaka.

Ditt ex verkar ju såå omogen, han måste vara väldigt osäker på sig själv om han känner ett behov av att snacka sikit om saker som är avslutade.

Kram

2009-06-18 @ 21:02:40
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0