rolig överraskning

Hade en jättefin dag i solen men när jag cyklat hem fick jag en trevlig överraskning. På något sätt hade säkerhets-spärren på insidan av min ytterdörr smällt igen när jag slog igen dörren, så jag kom inte in. Kunde bara öppna en liten glipa, sen var det stopp. Först blev jag skiträdd att jag hade haft inbrott och att de klättrat ut och in genom fönstret som stod öppet, men när en låssmed sågat av spärren visade det sig att den bara slagit igen. Tydligen kan det hända enligt låssmeden. Skönt att det inte var inbrott men det kostade mig 1400 att komma in genom dörren, så jag är inte överlycklig. Ska definitivt inte skruva fast en ny spärr i alla fall. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0