Sommar sommar sommar

Skrev min tenta i torsdags och är så sjukt stolt. Tror faktiskt att det gick väldigt bra, även om jag inte vet om man får säga så innan resultaten kommit.

Efter tentan gick vi i klassen ut, först på någon sunkbar och sen hem till en kille som bor i årsta. Efter det skulle folk ut men klockan var ett, vi hade druckit i tolv timmar och jag hade inte ätit ett skit sen frukost så jag var mogen för sängen. Otroligt att jag inte blev för full och skämde ut mig nu när jag tänker på det... Jag kan aldrig äta när jag är full, har fattat att de flesta förlorar sin ångest när de är fulla men för mig blir det tvärt om. Jag kan inte äta när jag är glad, så är det nästan alltid. Så jag har ingen matångest men jag ser inte heller någon anledning att äta, jag är ju redan glad typ. Ännu ett bevis på hur mycket jag kopplar ihop mat med att må bra och var glad.
Men bakfyllan och hungern/illamåendet dagen efter är verkligen inte värt det. Blä.
Nu har jag återhämtat mig och väntar på vänner, sen kör vi om hela grejen igen? Oh well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0