ÅHHHHHHHH

Vid tio satt jag och åt frukost framför datorn, i morgonrock och var så opepp på livet som man kunde tänka sig. Sen klickade jag in på Hanna Fridéns blogg och såg den vackraste baddräkt jag någonsin sett. Satte kaffet i halsen, slängde på mig kläder och drog in till stan för att hitta den. Jag skojar inte när jag säger att jag sprang till bussen, livrädd att den skulle ta slut. Ni vet alla hur det är, man läser om eller ser en bild på en snygg grej ifrån H&M, men aldrig att den finns i butiken. Eller så finns det en i storlek 32 eller 46 kvar.

Men idag hade jag underbar tur, det fanns massor av detta vackra. Jag skiter i om alla går runt på stranden i sommar med den på.


Kommentarer
Postat av: tilda

jättefin! 50-tal-igt och sött.

säkert skön att plaska runt i också och inte behöva oroa sig för att bikinin inte sitter på plats.. :)

2009-03-28 @ 18:34:58
Postat av: Fanny

Jag, det är så fint att man kan bada utan att behöva exponera sin kropp.

2009-03-29 @ 12:09:40
URL: http://intefanny.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0