Blipediblopedidwwwweeeh

Eller så.

Idag tittade två fjortisar på mig, skrattade och sa men guud vad pinsamt.
Kände mig först lite nedslagen men bestämde mig för att ta det som en komplimang. Är ju samma sak jag tänker när jag ser en fjortonåring med metertjock foundation och spindelbensögonfransar.

Tydligen någon sorts dokumentär om Fritzl på fyran. Vi älskar sådana människor visst gör vi? Det är ren ondska och vi behöver inte fundera eller rannsaka oss själva. Vi ka sitta hemma i soffan och säga att var det vår granne så skulle vi ha märkt det ja minnsann det skulle vi. Tjoho nu kan vi konsumera och förorena och skita i varenda konflikt i världen för inte fan skulle vi trycka in vår unge i källaren. Att vi slänger in ungar i fabriker när vi köper billiga kläder kan vi ju skylla på någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0