Mardrömsfika

Träffade en kille ifrån min klass för att fika på eftermiddagen. Honom jag skrev om tidigare, han som ska sluta. Hur som var han helt förstörd, han har gjort slut med sin tjej och allt är ganska infekterat och skit. Vem springer vi på inne på cafeet om inte hans ex? Jag trodde att Stockholm var en stor stad där man slapp sånt här.
Hon stirrade iskallt på mig och jag hade velat berätta för henne att jag har en kille och inte är ute efter hennes ex. En kort artig konversation med en arg, en ledsen och en vääldigt obekväm deltagare senare ursäktade jag mig och sprang hem. Hann inte ens dricka upp mitt kaffe. Bah.

Kommentarer
Postat av: Pee

Hej,vilken fin blogg du har, speciellt den fina koppkakan och den väldigt vackra tygblomman, det är nästan så att jag vill sno bilden :)



(och så tror jag att det är en bra grej att ta bort alla ÄS-bloggar och sluta läsa dem, iaf de som inte fokuserar på glada och positiva saker som att bli frisk)

2009-03-26 @ 14:29:01
URL: http://a-dirty-pretty-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0