Söndag rätt och slätt

Igår var jag på två inflyttningsfester, en på östermalm nånstans och en i Jakobsberg. Den första hann inte komma igång riktigt innan jag åkte och den andra hade kommit lite för långt när jag kom dit. Höll mig nykter och gick hem vid tolv för jag måste vara på topp i morgon för min tenta och jag tänkte försöka plugga litet idag. Så ingen enormt kul kväll men båda mina vänner som hade festerna blev väldigt glada att jag kom så det var värt det.
Idag har jag superbråkat med min pojkvän och tittar på avsnitt efter avsnitt av the Rachel Zoe projekt. Finkultur här va.
Borde plugga men känner att kan jag det inte nu så kan jag det väl inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0