Vänner som försvinner





Idag fick jag reda på att min bästa vän i min klass ska sluta. Kände mig som en trasig ballong, för trots att vi bara känt varandra i två månader så betyder han mycket för mig. Vi ringer varandra varje dag och jag kommer att sakna det. Såklart att vi kommer att fortsätta att ses men det kommer att bli mindre ofta och jag kommer inte att ha honom i skolan varje dag. Skit.
Får se det ifrån den positiva sidan: nu har jag mer driv att lära känna de andra i klassen mera. Känner dem ju men kan gå ifrån ett "vi äter lunch tillsammans och festar när skolan har kalas" till mera av "vi går ut och ses på fritiden" förhållande. Eller så. Känner mig smått autistisk vissa gånger, jag ska överanalysera allt när det gäller vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0