Bekräftelse

Att kunna sin före detta pojkväns lösenord till både hotmail och facebook utsätter en för tillfällen att visa vilken dålig snokande människa jag faktiskt är. Inte för att det står nåt intressant ändå, om det skulle vara fyllt med jobbiga utlämnande privata mail skulle jag nog sluta läsa (intalar jag mig själv).
Jag gick med i match.com igår. Bekräftelsebehov, jag? Oh no hur kan du tro det? Letade upp den enda söta pojken på hela stället och blinkade till honom, som man gör tydligen. I alla fall när man inte vill betala pengar för att kunna maila. Han blinkade tillbaka. Bekräftelsen nådd för kvällen. Eller så. Ack och ve för vår generation. Jag är värdelös på att ragga på krogen men åratal av Helgon och msn har lärt mig allt som finns att veta om dubbeltydiga formuleringar och smileys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0