Fredagskväll inför tenta


Jag är lite av en enstöring på sistone. Inte helt självvalt men måste man plugga så måste man. Känns faktiskt lite skönt också, jag trivs i mitt eget sällskap och njuter av att bara kunna vara hemma och må bra. Känns inte som att jag behöver plugga så hemskt mycket mer heller, vilket skrämmer mig. Fullärd är jag ju knappast men känns som att jag kan grunderna. Säkert nån skitenkelt jag kommer att tabba mig på och hata mig själv för men nu vet jag inte helt vad det kan vara.

Kände ångesten komma krypande förit med dövade den med att rita lite. Har inga bra papper eller dukar hemma så det blir på kopieringspapper som jag snott ifrån mamma. Ovanligt nog blev jag lite nöjd, brukar inte bli det. Så då måste jag ju ta kort på den och lägga in den här. Ska försöka fixa den med akvarell sen också får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0