Igen Igen Igen

Nu var det ett tag sen, har varit i nåt ingenting-land den här veckan känner jag. MEN maten har gått helt okej, jag har definitivt småätit för mycket men ingen hets alls. WOHO! Första tiden när jag försöker komma ur en hetsperiod så måste jag göra så, behandlar mitt hetsmonster som ett litet barn man kan muta (tyst så får du lite godis, men inte hela affären). Nu kan jag börja ta större tag. Blir nog lättare nästa vecka för då har jag lektioner hela dagarna och rutiner gör mig gott.

Försöker plugga och det går okej, har mycket kvar men tror jag hinner till nästa måndag om jag jobbar på. Diciplinen är sådär men jag gör vad jag kan och accepterar betyget jag får av det. Sådeså.
ikväll ska jag sjunga karaoke.  Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0