I'll never see your face again

Läser Vulkans blogg om spotifylistor som olika mer eller mindre kända människor satt ihop (med betoning på mindre, Oxsana Andersson? Really?) och inser att inte blev de kända för sin musiksmak.
Inte för att min är så fantastisk heller. Nu lyssnar jag på The Drugs Don't Work av the Verve. Minns när jag var liten och fick Absolute Music-samlingarna i födelsedagspresent varje år. Jag och min kusin älskade sången men fattade såklart inte vad det betydde, vi trodde att den hette The Trucks Don't Work och hittade på historier om att de skulle bygga ett hus. Sen blir man äldre.

Det har trillat in lite kommentarer på bloggen nu, väldigt oväntat och uppskattat. Jag är lite dålig på att hantera sådana, ska man liksom gå in på kommentatorernas bloggar och säga tack tack, det känns lite njaa. Men hur som helst så kan jag ju tacka här för det betyder mycket. Verkligen.

Nu ska jag läsa mer om jämkning av bodelningsavtal. Folk brukar skratta åt mig när jag berättar vad jag läser om men det är faktiskt kul. Ända nackdelen är väl att man blir en total cyniker när det gäller kärlek, alla rättsfall vi läser om är bara fruktansvärda skilsmässor och arvstvister.

Kommentarer
Postat av: Fosco

Det där med kommentarer är svårt, tycker jag. Jag förväntar mig aldrig kommentarer, och förväntar mig aldrig svar på kommentarer, men det är ju faktiskt i regel väldigt trevligt med respons. Nu borde jag avsluta den här kommentaren med något kärnfullt men jag kommer inte riktigt på något...

2009-05-13 @ 21:30:38
URL: http://fosco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0