Jag lever, men väntar på smällen

Befinner mig i ett intressant tillstånd. Lycklig över att allt går bra, upptagen med att planera in allt så att jag hinner ha så kul som möjligt innan jag faller igen. Jag tror, nej jag vet, att jag är på väg mot att bli frisk, att de dåliga tiderna kommer att bli färre och färre. Men det betyder inte att jag inte kommer att falla igen innan jag kommer dit. Egentligen borde jag väl inte tänka så, för då lägger jag väl grunden för just ett återfall. Men samtidigt är det svårt att bortse ifrån vad som varit.

Kommentarer
Postat av: Y

Grattis, bra jobbat! :)



Men, även om ett återfall nu kommer så blir det nog inte lika hårt att ta sig upp igen - nu när du vet hur man kan må. Fortsätt framåt!



(otroligt fin kristallkrona du har förresten!)

2009-05-29 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0