Klick!

Igår var dålig men jag hanterade det, och lät det inte spilla över på idag. Fick en enorm insikt av hur jag fungerar igår men vet inte om jag är redo att skriva om den ännu, måste hantera det lite i hjärnan först. Men ändå, jag är glad. Man kan läsa om något tusen ggr och nicka och säga ja jag gör nog sådär, men det krävs att det klickar till i hjärnan innan man verkligen fattar och först då är man redo att ändra på saker. Så det känns bra.

I morgon har jag en tenta i arbetsrätt, jag är sjukt nervös. Jag har pluggat bra och känner mig förbreredd men är fortfarande livrädd. Håll tummarna för mig i morgon?

Kommentarer
Postat av: Y

Förstår precis. Låter spännande med en sådan insikt dock, hoppas du känner att du kan skriva om det här sen!



Jag håller tummarna - det kommer gå finfint! Lustigt det där med tentor, hur många man än skriver så är dom alltid läskiga. Själv ska jag jobba första dagen på sommarjobbet idag - livrädd är nog bara förnamnet ;)

2009-06-01 @ 05:59:58
Postat av: Sofia

Tack! Det var bara min andra tenta, så jag tycker det är jäääkligt läskigt :P Pluggar du med?

Och lycka till på jobbet, kommer nog att gå jättebra :)

2009-06-01 @ 16:57:48
URL: http://valdigtvackra.blogg.se/
Postat av: Y

Yep, pluggar till civilingenjör och skrev min 23e tenta förra veckan :P Men vi har å andra sidan lite annat upplägg än er, 4-6 tentor per termin. Så man får lite rutin på det till slut...



...jag överlevde jobbet, wihoo, och det känns som jag ska klara av det. Jag hoppas på det iaf :)

2009-06-01 @ 21:34:37
Postat av: Sofia

Haha oj jävlar, du är expert på det :p Pluggar du i Stockholm?

Vad skönt, hoppas att det fortsätter att kännas bra! :)

2009-06-01 @ 23:20:47
URL: http://valdigtvackra.blogg.se/
Postat av: Y

Pluggar i Lund, men är ifrån Sthlm så är här nu över sommaren!



det knallar och går - jag kan inte allt, och jag känner mig stressad över allt som ska göras. Jag känner mig konstig och osocial. MEN det känns okej, för en gångs skull! Jag kan släppa jobbet när jag går hem, orkar inte vara bäst, orkar inte oroa mig. Heja mig!



Fint inlägg om din mamma överst i bloggen, eller, alla är fina. Började snudd på gråta över ditt London-inlägg - dum fråga kanske, men är det sant?

2009-06-10 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0