Onsdag 130509

Vaknade vid tolv, fortfarande sjuk. Jag ska på kryssning i morgon med klassen och massa andra, aldrig i livet att jag missar det! Aldrig!! Min bästa vän i klassen är också sjuk och hon är osäker på om hon kommer att åka vilket gör mig livrädd och får mig att känna mig som om jag var tillbaka i åttan och inte hade någon att äta lunch med. Vilket är löjligt, jag umgås med i princip alla i klassen och till och med neurotiska jag vågar säga att de faktiskt tycker om mig. Så kanske är det nästan bra om min kompis inte följer med, då är jag tvingad att stå på egna ben igen. Så ja, ja vi får se.

Sitter och skriver på mitt PM som ska in i morgon, det blir aldrig bra nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0