Pep

Idag har varit så bra! Gick upp tidigt och åkte till skolan, hade föreläsning och satt sen och läste i bibblan. Fikade med en vän jag inte sett på länge och vi satt i solen på en gräsmatta. Tränade och kom hem till en nyligen uppsatt kristallkrona som en elektriker fixat upp under dagen. Maten har gått skitbra och jag har varit bubblande glad hela dagen. Så underbart.

En sak jag är lite rädd för, om jag blir friskare kanske jag inte längre kommer att uppskatta dagar som idag? Och det är ju så att dagar när allt stämmer gör det värt nästan alla skitdagar.

Kommentarer
Postat av: Lie

Härligt med såna dagar! De kommer finnas kvar även när du är frisk.

Kramar

2009-05-27 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0