Skärp dig


Här
är den första länken som kommer upp om man söker på väldigt vackra på google. Det är en artikel om en kille som startat en tidning med massa unga nakna killar som smeker varandra. Jahhahapp kanske borde kollat lite mer innan jag valde mitt namn?

Helgen har varit blandat fantastisk och vidrig. Många vackra underbara människor, många ensamma stunder under täcket och igenklibbade ögonfransar. Men nu är jag uppe och på väg igen.

Jag börjar bli rädd nu, börjar förlora hoppet om att någonsin bli frisk ifrån min ätstörning. Den har gått till att bli bara hets och ibland spya. Varje gång tar jag mig upp och säger till mig själv aldrig mer nu ska jag klara detta, sen faller jag igen. Jag väger mer än någonsin och vill bara dö när jag ser mig själv i spegeln. Egentligen skulle jag väl söka hjälp men tror inte att jag får någon ändå. Jag borde kunna klara detta själv men det går inte. Visst är det bättre än det har varit men speciellt bra är det inte alls. Det inverkar på mitt sociala liv och mina studier och jag undrar hur jag någonsin ska komma ur det?
Det är ju så fruktansvärt frustrerande att allt detta finns i min hjärna, jag bode kunna skärpa mig och fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0