Sofia är pedagogisk




Okej mobba inte bilden, mitt försök att vara pedagogisk. Det är meningen att det ska vara en spiral, darrandet skapade jag av misstag med musen.. Så här brukar jag nämligen tänka när saker känns svårt. Den blåa spiralen är mitt beteende och den röda linjen är hetsätning eller vad det nu är för sjukt beteende jag ägnar mig åt för stunden. I mitten av spiralen är beteendet och hetsen samma sak, jag är sjukdomen och inget mer. Sen när jag börjar få ett friskare beteende så rör det sig iväg ifrån sjukdomen, MEN då och då kommer det tillbaka. Och när det händer är det lätt att man ser det som att man är tillbaka på ruta ett igen, och måste börja om samma väg. Men så är det inte, för varje gång kommer man längre och längre bort, tills man en dag är fri helt och hållet.

Vet inte om det här gick att förstå alls, var mest en reaktion på en kommentar ifrån Y som jag tyckte var smart. Haha, tror inte att grafisk designer är mitt yrke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0