Midnattsgnäll


Känns lite onödigt att ta upp någonting om Alexander Rybak och Fairytale men jag knarklyssnar den för att den påminner mig om mitt föredetta förhållande.
"Everyday we started fighting, everynight we fell in love. Noone else could make me sadder, noone else could lift me high above. I don't know what I was doing, when suddenly we fell apart. Nowadays, I can not find her, but when I do we'll get a brand new start."
För flickan med vinylsamling som får spel när CDsamlingen står i oordning (och spenderar fester med att ordna om främmande människors) så är det lite sådär att erkänna men ändå.

En scen ifrån Sex and the City snurrar i mitt huvud. När Carrie sitter i mitten av sin bokreleasefest och säger "I'm lonley. I really am. The loneliness is tangible."

Målar klart en tavla istället.
 

Kommentarer
Postat av: Lie

så fin! kul om du visar bilder av flera av dina tavlor någon gång =)

2009-05-20 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0