20/10

Gick i skolan, fick panik över hur tuff den här kursen kommer att vara, kom hem och åt massa mat.
Fast grejen är, jag åt ju inte massa mat. Eller jo men jag åt mer eller mindre hela dagens behov på en gång, för att jag var korkad och tog med mig världens minsta fralla till skolan och kom hem och var superhungrig. Idiotjag har nu gått runt med superångest och illamående hela kvällen, så räknade jag på det och kom på att jag ätit i princip var jag behöver för dagen. Och nu måste jag laga matlådor och det finns inget jag vill mindre, men gör jag det inte kommer jag att äta lika lite till lunch i morgon och upprepa hela grejen.

Att jag aldrig lär mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0