26/10

Låg vaken till fem i morse och var blixtrande kreativ, i alla fall tyckte jag det då. Tänkte ut massa saker jag ska skriva om och vaknade vid elva med mitt folkrätts-anteckningsblock på magen, fullt med meningar som "hugo = internet" och "pistol mot hjärtat -> hoppar ut och möts"
Ehh..
Ska bara förstå mina briljanta tankegångar också.
Åt för mycket igår gjorde jag med, men ingen hets bara allmän bakisdag. Jag och M gjorde tour of the graves of 09: vi åkte runt till kyrkogårdar och hälsade på hennes mamma och min morfar bland annat. Fint och kallt som fan. Sen åkte hon till en annan vän och jag veckohandlade utan att ha ätit så värst; därav bakisätandet senare på dagen.
Annars fortsätter jag med min kalorikoll och jag gillart INTE. Speciellt som idag när jag inte kom upp förrän halv tolv och då skulle smälla i mig massor under dagen för att få upp kalorierna. Gick i alla fall tillslut tror jag. Vet inte alls vad det gör med vikten för jag vågar inte väga mig på ett tag, men i det långa loppet så vet jag ju att 2000 om dagen är mycket bättre än kanske 1500 om dagen och sen hets två gånger i veckan. Nej tack. Men just nu känns det skit. SKIT SKIT SKIT

Har massa i skolan och det känns inte som att jag fattar, den vanliga ångesten över att inte ha vänner i klassen gör sig påmind och så är det den där människan som jag träffade i lördags och inte får ut hur huvudet. Försvinn, jag har inte tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0