28/10

Idag känner jag mig så tjock att det inte är klokt. Vill egentligen gömma mig under täcket men har lektioner hela dagen och sen ska jag träffa vänner så jag får snällt stå ut. I ett försök att känna mig snygg i morse tog jag på min favoritkläder som också är väldigt tighta och i mitt uppblåsta tillstånd funkar de inte alls. Det bara väller, jag sitter med vinterjackan svept om de värsta delarna.

Jag  vet ju egentligen att det finns logiska förklaringar till min tjockhet.

  • Jag ska ha mens snart, I alla fall tror jag det. Varför är det så att jag varje månad blir uppsvälld innan mens men varje månad vägrar jag fatta att det är därför utan tror att jag växt ur halva min garderob över natten? Sen blir jag lika lycklig varje gång det försvinner efter några dagar.
  • Jag sov inget i natt och det gör min mage sur vilket gör att den blir uppblåst (sexigt värre)
  • Eftersom jag inte sov i natt blev jag hungrig och åt en extra måltid vilket gjorde att jag kom över 2000 kalorier eftersom jag räknat med att middagen var sista måltiden = mår psykiskt dåligt och ögonen får för sig att jag är tjock.

Jag vet allt detta men varför sitter jag ändå bara och gör upp planer på hur lite jag ska äta?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0