31/10

Jag firar Halloween i telefon med en vän som bor i Örebro. Det går det med. Jag känner att det var otroligt bra av mig att skippa festerna och allt social både igårkväll och idag, har inte träffat någon på hela dagen, inte ens bytt ifrån mjukiskläderna. Sjukt välbehövt, känner hur kraften sakta kommer tillbaka.
(Vill inte skriva om att maten igår gick åt pipan men måste för är det ärligt ska det vara. Inte hets men sjuk tröstätning eller vad det nu är) Men idag gick den jättebra, åt pannkakor med hallon och vaniljkesella till middag och nu äter jag en liten skål godis som aldrig tar slut eftersom jag glömmer den hela tiden och gör annat. Helt fantastiskt för att vara en dag när jag är helt själv utan planer, sådana dagar brukar aldrig funka. Så trots gårdagen känner jag mig hoppfull.
Hoppas ni har en jättebra kväll, vare sig ni är hemma i mjukiskläder eller på dansgolvet med låtsasblod i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0