27/10

Idag är jag förbannad förbannad förbannad FÖRBANNAD!

Inte på nåt stort, mest på mitt jävla ex. Alla säger hela tiden hur fantastiskt det är att vi är så bra vänner, och det är det. Ingen av oss har några känslor för varandra och vi klarar av att vara vänner och till och med disskutera varandras ragg utan att bli det minsta svartsjuka. Men det hindar inte honom att vara irriterande som satan. Han ställer in hela tiden när vi ska ses och ägnar tiden när vi ses åt att prata om tjejer som är intresserade av honom (bara två den här veckan, han har lugnat sig en aning). Finns i alla fall ingen risk att jag vill ha tillbaka honom när han blir tristar för varje vecka. Haha.

Min allmänna irritation växte av att inte få se nya How I met your mother och av att ha tusen saker att plugga som jag inte fattar. BAH. Sitter och trycker i mig nötter för att komma ikapp kalorischemat. Åh hå jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0