Everything's just wonderful

Helgen har varit väldigt fin faktiskt. Mest vin och dans med bästa människorna, och promenader runt ett iskallt stockholm. Iskallt men vackert, jag älskar hösten när allt är så fridfullt och lugnt. Maten har gått som på räls, den börjar gå bra så fort jag har saker att göra, det är alltid så. Och budgetiden funkar helt fantastiskt bra, idag storhandlade jag och kände mig duktig, ändå gjorde jag inte ens av med 200 kr och kom därifrån med två matkassar fulla. Billigt att vara vego.
På tisdag börjar nästa kurs så i morgon ska jag till biblioteket och förbereda mig ett tag. Ska träna också, första gången på tre veckor på grund av den jävla svininfluensan. Jag längtar, även om jag inte kan gå på veckans roligaste pass: afrikansk dans i morgon kväll. För då ska jag på dejt, hepp. (ordet dejt får mig att känna mig som om jag är med i sex and the city, men man tager vad man haver)
Kom precis hem ifrån mitt exs studentrum i Bergshamra, nu äter jag mörk choklad och läser bra bok. Perfekt avslutning på en väldigt bra helg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0