The Accidental

Tenta i morgon, har ingen aning om hur det kommer att gå. Kan gå jättebra, kan gå skit. Allt beror på vilka frågor jag får. Det är Statsrätt så det är förvaltningsrätt, normgivning, tryckfrihetsrätt, yttrandefrihet, europakonventionen och medborgarskapsrätt. Är omotiverad som satan men snart är det över och då börjar folkrätten. Blir nog bättre tror jag, då har jag lektioner och föreläsningar varje dag så det blir lite mer struktur.

Maten går skit skit skit SKIT.

Försöker gömma mig genom att läsa The Accidental av Ali Smith. Glömmer allt dåligt när jag läser henne, hennes språk får mig att tappa andan. Om att bli kär: it's like he was a dictionary and she was a word he didn't know was in him.

Kommentarer
Postat av: Ylva

LYCKA TILL, det kommer gå bra :) Jag håller en tumme!



Själv ska jag försöka tentaplugga idag utan att tänka på omöjliga män och mat... fan.



(...jag vill också vara ett ord i någons dictionary... underbart språkbruk ja!)

2009-10-15 @ 06:41:23
Postat av: Lillamy

Hoppas det gick bra på tentan=D

2009-10-16 @ 13:12:27
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0